Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/var/www/clients/client56/web118/web/wp-content/themes/lovely-child-theme/dynamic.css) is not within the allowed path(s): (/nfsmnt/:/data/:/usr/php72/:/usr/bin/:/apachetmp:/tmp/:/var/tmp/:/dev/urandom:/usr/lib/x86_64-linux-gnu/ImageMagick-6.8.9/bin-Q16/:/usr/local/bin/:/etc/ssl/certs/ca-certificates.crt) in /nfsmnt/hosting2_1/d/e/de861549-cc7e-47f0-8c42-645b0844097c/pinkironlady.sk/web/wp-content/themes/lovely/option-tree/includes/ot-functions.php on line 255
Strava,

Oriešky a ich výhody

Milujem oriešky!!! Teda hneď po gumových cukríkoch. Tie fakt môžem! 😀 😀
Prečo som sa ale rozhodla spomenúť práve oriešky? Z jednoduchého dôvodu. Mnohé z Vás sa ma v mailoch pýtate, ako čo najlepšie zahnať vlčí hlad, ktorý aj niekoľkokrát za deň prepadne vaše chuťové poháriky. 🙂 Odpoveď je jednoduchá. Orieškami! 😉

Žiť a dodržiavať zdravý životný štýl znamená aj dodržiavať stravu s primeraným obsahom ovocia, zeleniny, celozrnných výrobkov či mnoho iných zdravých vecí. No povedzme si úprimne, koho by dennodenne bavilo striktne dodržiavať všetky pravidlá zdravého stravovania? Osobne tvrdím jedno – nie je až tak dôležité (hoci áno, vždy je to dôležité) čo zjeme, ako to koľko toho zjeme. A preto je v zdravom stravovaní dôležité prijímať vyvážený príjem proteínov, sacharidov a tukov. V nasledujúcich riadkoch ti ponúkam hneď niekoľko zdravých faktov o tom, prečo je fajn zahrnúť chutné oriešky do svojej stravy. A začíname práve TERAZ! 🙂

Oriešky! Tieto malé kúsky slasti ti prinášajú nečakane veľa zdravých výhod, a áno tiež aj veľa kalórií. Takže konzumovať ich treba s mierou a tiež je dobré držať vo svojej fitness pamäti nasledujúce fakty:

Oriešky a chudnutie

Konzumácia orechov (samozrejme nesolených a nepražených) ti dokáže poskytnúť pocit plnosti a sýtosti, a ty sa tak vyhneš iným malým sladkým či slaným veciam na zahryznutie. Mysli na to, keď budeš mať nabudúce zasa chuť schrúmať všetky čipsy. 😉
oriesky_a_ich_vyhody

✿✿✿

Oriešky a tvoje srdiečko

Výskumy ukázali, že primeraná konzumácia orechov dokáže znížiť hladinu tvojho cholesterolu, a tým znižuješ riziko ochorenia tvojho srdiečka. Navyše orechy obsahujú Omega 3 mastné kyseliny, ktoré priaznivo pôsobia pri naštartovaní tvojho metabolizmu, na lepšiu cirkuláciu tvojej krvi a majú tiež protizápalové účinky. Takže hor sa po zdravie s hrsťou orieškov.

✿✿✿

Šťastie z orieškov

Moje pátranie po výhodách orieškov ma priviedlo až k výskumu, ktorý zistil, že ti konzumácia orechov pomôže dokonca stimulovať produkciu hormónu serotonínu, vďaka ktorému sa budeš cítiť šťastnejšie a lepšie. Nehovoriac o tom, že orechy sú tiež bohatým zdrojom antioxidantov, ktoré dokážu stimulovať tvoj pocit šťastia natoľko, že vôbec nebudeš pociťovať stres. A keďže som o strese už raz písala, len ti pripomínam, že príliš veľa stresu môže za to, že ešte stále nechudneš. 😉

A ako využívam oriešky ja?

Jednoducho. 🙂 Ako prísadu do koláčikov, muffinov či ako posyp na proteínové pancake palacinky, na ktoré pridám recept niekedy nabudúce.
Pretože sú skvelé a lahodné od prvého sústa! 😀 😀 😀

oriesky_a_ich_vyhody

Nie je nad zdravý príjem proteínov, sacharidov a tukov! 😀

✿✿✿

Dúfam, že som ti urobila chuť a už utekáš na nákup aspoň po kilo orieškov 😀
Nezabudni si však kúpiť také, ktoré nie sú solené a pražené.
A daj vedieť, ktoré sú tvoje obľúbené 😉

Krásny deň, veverička 😉

03 komentárov

writer

Osobná trénerka, bloggerka, fitness motivátorka.

3 Komentárov

Mia

Zbožňujem kešu oriešky. Škoda len, že nikdy neviem, kedy dosť 😀
ďakujem ti za opäť raz príjemné čítanie ku káve.

0

Odpovedať

Kristina

Ahoj, opat raz pekny clanok. Moje decka maju na orechy alergiu takze z nich nemozem ani piect a ani ich pridavat do jedla. Ja mám ale rada vsetky orechy bez vynimky a chvalabohu alergiu nemam 😀 😀

0

Odpovedať

Iveta

Ďakujem ti za článok. Ja som vedela, že mi oriešky robia dobre a nevedela som prečo, teraz už viem. Super!

0

Odpovedať

Odpovedať