Zdravé recepty,

Maminkina fitness štrúdľa

Čo by to bolo za fitness blog, ak by v ňom nebol recept na niečo zdravé, kaloricky prijateľné, ale hlavne sladké??? 🙂
Keď som dnes od svojej skvelej maminky pýtala recept na nejakú rýchlu a jednoduchú štrúdľu, to som ešte ani zďaleka nevedela, že to vlastne bude fitness recept. 🙂
Ale čo tu o tom budem zbytočne rozprávať. Recept treba! 😀

Čo teda budeš na túto skvelú štrúdľu potrebovať?

Na cesto si priprav:

250g špaldovej múky
80g roztopeného masla
150ml mlieka
štipku soli

Čo dovnútra?

Ja používam ovovcie, oriešky, čokoládu… 🙂
Jablká alebo hrušky nastrúhané na plátky, čučoriedky, maliny,… jednoducho na čo majú tvoje chuťové poháriky chuť, to tam daj. 😉 Ver mi, nič tým nepokazíš 😉

„Zo všetkých lások najúprimnejšia je láska k jedlu.“
– George Bernard Shaw

Čo máš s týmto všetkým urobiť?

Múku s roztopeným maslom (60g), mliekom a štipkou soli vymiešaj do tuhého cesta a odlož do chladničky aspoň na 10 min. Nech si trošku oddýchne. 😛
Za tento čas si môžeš pripraviť všetko ovocie a suroviny, ktorým budeš štrúdľu plniť.
Ja robím z cesta dve štrúdle, a tak sa môžem vyšantiť na každej plnke inak.
Cesto si rozvaľkaj na gumovej podložke, prípadne použi utierku, tak ako ja – ľahšie sa ti potom bude štrúdľa stáčať. 😉
Rozvaľkané cesto si potri trochou roztopeného masla.

A čo ďalej?

V tomto momente prichádza čas na tvoju kreativitu. 😉
Ja som na maslo poukladala plátky jabĺk, potom som ich posypala kokosom, trstinovým cukrom a škoricou.
V druhej štrúdli som princíp opakovala, no navyše som pridala nasekanú 90% horkú čokoládu a hrsť kešu orieškov.

Štrúdľu si opatrne zviň, daj na plech, potri zvyšným maslom a vualaaa 🙂 na 160° asi 20-30 minút (v závislosti od typu rúry) čakaj, kým sa na ňu môžeš vrhnúť. 😉

img_9123

Aaaaa nezabudni na maskovanie! Musíš si dať pozor, aby ťa nikto nevidel, keď si štvrtýkrát pôjdeš po duplu! 😀 😀

img_9089

„Vyvážená diéta? Koláčik v každej ruke!“ 😀 😀

Takže pre zaujímavosť – kalorické hodnoty na 100g:
Kalórie: 240 kcal
Sacharidy: 27g (v závislosti od toho, koľko cukru použiješ) 😉
Bielkoviny: 5g
Tuky: 11g

Želám Ti dobrú chuť!

03 komentárov

writer

Osobná trénerka, bloggerka, fitness motivátorka.

3 Komentárov

Emma

Mňaaaaaaaaaaaaam! Ďakujem ti, Pink Iron LAdy 🙂 recept už mám napísaný na chladničke. Chutí famózne!

0

Odpovedať

Eva

ahoj, Anka, recept som dnes vyskúšala a musím ti poďakovať. Alebo teda tvojej maminke. Štrúdla chutila a zjedla sa ešte teplá. Určite som ju nerobila poslednýkrát. 🙂 Manžel sa jej už zasa nevie dočkať. Takže veľmi pekne ďakujem a teším sa na nové recepty.

0

Odpovedať

Annie B.

Evka, teším sa, že vám chutilo a určite budú aj ďalšie recepty! 😉

0

Odpovedať

Odpovedať